ازاوراق زر نگار کتابها

کارهای چپ وبلایه مکن که به دست چپت دهند کتاب

ازاوراق زر نگار کتابها

کارهای چپ وبلایه مکن که به دست چپت دهند کتاب

سال بلوا(عباس معروفی(۳)

سال بلوا(عباس معروفی(۳) 

...اوضاع بدجوری قمردرعقرب است 

اگرهمه ی مردم راداربزنندبازهم صدای 

تیراندازی قطع نمیشود...

سال بلوا(عباس معروفی)2

سال بلوا(عباس معروفی)2 

...کاش آ دم بتواند دنیارابالابیاورد 

واین همه دروغ وریا نبیند.دنیا به دست دروغگوها 

وپشت هم اندازهاوحقه بازهااداره میشود.مرده شورش ببرد...

سال بلوا(عباس معروفی)

سال بلوا

عباس معرفی

...من عاشق شده بودم.به هرجانگاه میکردم میدیدمش،توی ایوان نشسته بود،آمدم بیرون،اماآنجانبود.پشت آخرین درخت باغ پنهان شده بود،پشت همه‌ی درختهارانگاه کردم.گربه ای ازدیوارجست زدکه قمری هارابگیرد.جلوپام به زمین افتاد،گفتم گم شو،ذلیل مرده!

گفتم چه تابستان طولانی وکشداری!مثل یک پیردخترپرحرف

آدم راکلافه میکند...

ازالمنتظم ابن جوزی

ازالمنتظم ابن جوزی 

...مشهوراست که احمدغزالی شاهدبازبوده وخدمتکاری امرد 

ترک داشته که اورادوست میداشته.وقتی ابوالحسن بن یوسف نامه یی در 

این باب به اونوشت.هنگامی که غزالی بالای منبربود 

نامه به دستش میرسد.پس ازخواندن نامه 

واطلاع ازمضمونش جوان ترک راصداکرده 

جوان به بالای منبربه نزداحمد 

غزالی میرود 

وغزالی هم بین دوچشم اورامیبوسد 

ومیگوید: 

؛این جواب نامه؛ 

...

تاریخ اجتماعی ایران

تاریخ اجتماعی ایران 

...به نظرامام مالک یکی ازائمه ی اهل سنت وجماعت :

اجرای حدشرعی درموردلواط باغلام مملوک 

لازم نیست. 

نویسنده ی تاریخ اجتماعی ایران آقای راوندی 

ازقول صاحب کتاب النقص آورده است: 

شاهدبازی حرام است وهمه ی پیران وزاهدان کنند 

وقتی فقهای اربعه بااین اوضاع روبروشدند 

ناچاربودندفتوای بدهندکه نه سیخ بسوزدونه کباب 

لذابرخی غلام غیرمملوک رامنع 

وغلام مملوک راتجویزکرده اند...